O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 24. března 2018

V říjnu minulého roku jsem vám ukazovala stůl, který jsem začala renovovat pro mého syna k jeho prosincovým narozeninám. Stůl jsem stihla udělat - velký dárek k jeho 25.narozeninám dostal, ale já jsem v tom předvánočním shonu nestihla nafotit. Napravila jsem to až dnes.









Pro včerejší návštěvu jsem udělala překvapení v podobě před velikonočního štrúdlu. Moje myšlenka byla udělat ovečku, zhlédla jsem se v receptu v jednom časopise, ale podle reakce mé milé návštěvy je to prý čert. Jak vidno, netrefila jsem se, budu muset pro příště podobu ovečky vypilovat.


Milé návštěvy, mějte se hezky - za týden už máme Velikonoce. 

9 komentářů:

  1. Ahoj Ivo!!
    Už jsem se těšila na nějakou tvou renovaci a ten stůl- je tááák hezký!! Jooo- jsi šikulka!!
    Štrůdl se mi líbí- ale Ivo- je tam vidět trošku čertík..:o)) ale víš co, máš nacvičený štrůdl na Mikuláše!! Ale je to bezva nápad!!
    Měj se moc hezky- za týden máme Velikonoce a pohlaď psí kamarády D+D!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, a já zase vidím ovečku :-) opravdu :-). Stůl je krásný. Margo

    OdpovědětVymazat
  3. Ivy, to je moc krásný stůl. Renovace se ti moc povedla. Já teda taky vidím čertíka, ale je roztomilý :-) Pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivuško stůl je přímo nádherný, šikulka se nezapře 😉
    A nejsi v tom sama neboj, já už jsem doma slíbila cedulky.. moje představa se trošku - tedy téměř pořád liší s pohledy druhých.Ale pokaždé se to sní tak jako tak 😉.. Krásnou neděli přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, tak stůl je opravdu úžasný, povedl se Ti. Krásně zkombinované barvy a moc hezká patina na šuplících. Štrůdl vypadá zajímavě, já vidím i ovečku, ale i čerta.
    Měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo, to je úspěšná renovace stolu. Štrůdlík určitě chutnal i s trochu čertovskou podobou.M.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, renovaci obdivuji, já nemám trpělivost. A ovečka nebo čert, důležitá je chuť, myslím, že si pochutnal každý.
    Hezkou neděli měj. J.

    OdpovědětVymazat
  8. Ivanko, ten stůl je dokonalý a moc se mi líbí barvy, jsi šikulka.A ta čertovská ovečka musela být určitě výborná.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Ivuško, stůl je opravdu dokonalý, moc se ti povedl!
    A já tedy ovečku vidím celkem jasně!!!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat